Lista Bilderberg. Hopa Isarescu Nu e nici in 2016, nici in 2015, nici in 2014 etc.

6 septembrie 2016 • Uncategorized

isarescu iliescu

Mitul fondator al lui Isarescu trebuie rescris corect cu Iliescu ca singura origine.

Lista oficiala a participantilor la intilnirile Bilderberg Nu il contin pe Mugur Isarescu asa cum anumiti de vectori de propaganda acrediteaza.

Participantii la intilnirea DRESDEN, 7 JUNE 2016 sunt prezentati aici:

http://www.bilderbergmeetings.org/participants.html

Participantii la intilnirea Telfs-Buchen, 8 June 2015 sunt prezentati aici:

http://www.bilderbergmeetings.org/participants2015.html

Participantii la intilnirea Copenhagen, 26 May 2014 sunt prezentati aici:

http://www.bilderbergmeetings.org/participants.html

Despre lista de membri de la Comisia Trilaterala am scris aici http://lucianisar.com/uncategorized/trilaterala-scapa-de-dna-pe-tanasescu-nu-l-a-scapat-de-diicot/.

Mitul fondator al lui Isarescu trebuie rescris corect cu gruparea Iliescu ca origine sanatoasa.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.7/5 (6 votes cast)
Lista Bilderberg. Hopa Isarescu Nu e nici in 2016, nici in 2015, nici in 2014 etc., 3.7 out of 5 based on 6 ratings

Abonare la articole

Poti introduce adresa de email mai jos daca vrei sa fii la curent cu ultimele articole postate pe LucianIsar.com

47 Comentarii

Vasile T
06-09-2016 la ora 6:33 am

Nu îmi vine sa cred tocmai mi-ați zdruncinat convingerile

Unul...partea I
06-09-2016 la ora 6:40 am

Mie mi se pare interesant cine ne da lectii de moraliate, cine striga “Hotii!”: d-l Lucian Isar, fost presedinte al consiliului de administratie la CFR SA, fost membru in consiliul de administratie la TAROM, fost membru in consiliul de supraveghere la TRANSELECTRICA si la Banca Feroviara. Si in alte consilii, comisii etc. Se stie ca accederea in aceste posturi, din consiliile de administratie, supraveghere etc. se face absolut pe baza cunostintelor, aptitudinilor si experientei, nu pe pile, relatii si jocuri politice. Mai ales la CFR, TRANSELECTRICA si TAROM, societati cu capital de stat. Desigur, explicatii exista: management privat, etc. Intotdeauna exista o explicatie pentru toate.
Dansul ne spune ca e imoral ca Isarescu sa castige x-spe salarii medii sau minime pe economie, ca nu se justifica acest salariu prin activitatea depusa. Dansul care, conform declaratiei de avere a sotiei, a castigat in 2015 de la Banca Feroviara o medie de 12.000 euro pe luna. Adica 26 de salarii medii pe economie sau 57 de salarii minime pe economie. Ce activitate de-a sa in consiliul de supraveghere justifica un salariu de 26 ori mai mare decat al unui om de la ghiseu? Ma indoiesc de faptul ca un angajat de la ghiseul unei banci castiga mult peste salariul mediu pe economie, am destule cazuri concrete. Sa inteleg ca la stat nu se justifica salarii atat de mari pentru munca depusa, dar la privat e ok. De ce?
Dansul ne spune ca, daca Isarescu si restul castiga mai putin, ajung mai multi bani la bugetul de stat. Perfect adevarat. Insa este consient d-l Isar ca, daca si dansul ar fi fost platit cu mai putini bani prin consiliile de administratie si supraveghere prin care a fost, societatile ar fi obtinut un profit mai mare, din care o parte s-ar fi dus la buget prin impozit? Ca sa nu mai vorbim despre CFR, TRANSELECTRICA si TAROM, societati de stat unde profitul se duce direct in buget. La TAROM in 2012 pentru 2 luni jumate in consiliul de administratie a primit 33.428 lei. Tot de la ei a mai ciupit si vreo 60.000 euro dupa ce i-a dat in judecata, bani care se duceau tot la bugetul de stat…daca nu-i lua altcineva de pe-acolo. Asta daca tot il doare sufletul de bugetul de stat si de lipsa de moralitate din Romania.

Unul...partea a IIa
06-09-2016 la ora 6:41 am

Ce vreau sa spun este ca d-l Isar ar trebui sa se uite intai in oglinda si apoi sa arunce cu noroi in altii. Daca face acest lucru relaxat si fara mustrari de constiinta, e clar ce fel de caracter are. Nu spun ca ar trebui sa acoperim smecheriile pe care politicienii si multi altii le fac prin tara asta, dar cand unul de-al lor incepe sa tipe in gura mare, ar trebui sa ne intrebam daca nu cumva are si alte interese in afara de bunul mers al societatii si sa luam ca atare “dezvaluirile” facute.
Daca d-l Isar doreste, poate sa ne explice, asa cum ii cere d-lui Isarescu, cum activitatea desfasurata prin acele consilii aducea plus-valoare si cum a organizat si eficientizat activitatea societatilor respective si ca nu a dat in judecata TAROM doar sa castige cat mai multi bani, ci pentru principii morale si ca banii obtinuti de la TAROM (60.000 euro) ii va dona pentru cumintenia pamantului, ca sa ne dovedeasca faptul ca nu e la fel ca toti ceilalti politicieni.
Si acum, ii astept pe postacii de serviciu sa se exprime. Aristotele, esti pe receptie? Baga una d’aia cu securistii!  Ai tu explicatii pentru cele de mai sus sau o dam iar pe bnr ca sa ascundem treaba sub pres?

@lucianisar
06-09-2016 la ora 6:46 am

Hopa! uite domne ca Isărescu are susținere! cum puteți sa mințiți populația in asemena hal.
Mugur Isărescu urmează să-și depună demisia din funcția de guvernator al Băncii Naționale a României în luna octombrie, susțin surse din industria financiară, citate de bursa.ro.
Dacă va hotărî să preia șefia Executivului, Isărescu ar putea fi doar detașat de la BNR, la fel cum a procedat și în 1999, atunci când a mai ocupat funcția de premier pentru un an de zile.
http://www.stiripesurse.ro/bomba-mugur-isarescu-demisioneaza-de-la-bnr-ii-ia-locul-lui-victor-ponta-presa_966100.html

Unul
06-09-2016 la ora 6:49 am

Articolul e vechi de 1 an. Dar de propaganda merge.

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 04/09/2015

doi
06-09-2016 la ora 6:51 am

In BNR salariul mediu in 2015 a fost de 6600 lei. Ce vreau sa spun este ca un angajat din BNR ia 6600 lei prima de vacanta

Unul
06-09-2016 la ora 6:54 am

@doi ce vrei sa spui este ca prima medie de vacanta e de 6.600 lei. Media inseamna ca o mare parte iau mai putin si o mica parte iau mult mai mult. D-l Florin Citu avea o copie a unui contract de munca din bnr. Studiaza putin cifrele de acolo. Ala e salariul pentru o mare parte din functiile de executie. Mai putin decat castiga un angajat de la finante cu peste 9 ani vechime, te asigur.

Aurel
06-09-2016 la ora 6:55 am

@doi
Esti varza…

doi
06-09-2016 la ora 7:01 am

ok! cum spuneti voi. dar cea mai mica prima de vacanta in 2015 in BNR a fost de 43271 lei.

Aurel
06-09-2016 la ora 7:01 am

@doi
Acum esti varza calita…

doi
06-09-2016 la ora 7:04 am

lucrez in BNR, vrei sa pun poza cu dovada?

Unul
06-09-2016 la ora 7:06 am

@doi omule, mai sus tu cu degetelele tale ai tastat: “Ce vreau sa spun este ca un angajat din BNR ia 6600 lei prima de vacanta”. Acum spui “dar cea mai mica prima de vacanta in 2015 in BNR a fost de 43271 lei”. Observ o oarecare neconcordanta aici, sau stai mai prost cu matematica? Fara suparare…

doi
06-09-2016 la ora 7:07 am

rectific! 4371 RON

Trei
06-09-2016 la ora 7:12 am

@doi brut, ca sa fim corecti. Mai taie 30%.

doi
06-09-2016 la ora 7:21 am

Acum i-am transmis domnului Dan Popa de la Hotnews o fotografie, sa stabilească dumnealui care e adevăratul cu primele de vacanta din BNR.
Consider ca nu e o problema de legalitate. E o chestiune de decenta.

Trei
06-09-2016 la ora 7:28 am

@doi clar. E indecent ca angajatorul sa iti dea un salariu in plus sa mergi la mare. E de-a dreptul strigator la cer. Nimeni in tara asta nu mai face acest lucru.

@trei
06-09-2016 la ora 7:36 am

e indecent ca un angajat la stat sa câștige 2880 lei pe zi?

trei
06-09-2016 la ora 7:38 am

eram sarcastic… :)

trei
06-09-2016 la ora 7:39 am

stai ca acum vad mai bine…2880 pe zi? de unde-i asta?

costel
06-09-2016 la ora 7:42 am

De exemplu in 2013, la Asf, curtea de conturi a descoperit nereguli legate de primele de vacanta si bonusuri.
La BNR curtea de conturi nu se apropie ca e pământ sfânt.

trei
06-09-2016 la ora 7:42 am

Un angajat la stat sau in privat castiga atat cat valoreaza. Daca d-l Isar valora de 12.500 euro pe luna pentru banca feroviara, de ce n-ar valora atat si pentru stat? Daca mergem pe principiul ca la stat facem economie, vom avea numai ciurucuri. Nu e normal sa-i dai miliarde unuia salariu, mai ales la stat unde ai bugete limitate, dar daca ai nevoie de un om capabil trebuie sa-l platesti astfel incat sa-l tii acolo. E piata muncii, e aceeasi piata si pentru stat si pentru privat. Daca ii dai 2 lei pleaca a altul, si vei ocupa postul cu unul care alt salariu mai bun nu gaseste decat la tine. Daca-i dai 2 lei vei avea un angajat care valoreaza 2 lei.

trei
06-09-2016 la ora 7:45 am

Deci in principiu, daca vrei, salariile pot fi scazute dar in asa fel incat sa fie totusi competitive, daca vrei oameni buni. Daca ajung mai mici decat pentru posturi similare la privat, oamenii buni pleaca pe salarii mai mari, oamenii mai putin performanti raman. Daca gresesc va rog sa ma corectati.

doi
06-09-2016 la ora 7:48 am

16.000 EUR X 4.5 ron =72.000 RON
72.000/25 zile = 2880 RON
in contractul colectiv sunt de fapt 22 de zile dar fiind sef am zis sa pun ca muncește cu trei zile mai mult decât restul

trei
06-09-2016 la ora 7:54 am

@doi bine ca-l Isar e putin mai ieftin…dansul are un tarif lunar de numai 12.500 euro, deci daca vine la bnr si nu accepta salariul de 16.000 euro si primele mai scuteste statul roman de cel putin 3.500 euroi pe luna. Si mai obtine si profit (375 milioane de euro) valorificand aurul si cocoseii de la Londra. Ne vom scalda in bani. Germania va fi mic copil pe langa noi, hehe.

ek
06-09-2016 la ora 7:54 am

Isar a debutat in privat, a încasat de la privat ceea ce nu se poate spune despre Isarescu, Vasilescu, Croitoru, Cinteza etc.
Va tot comparați cu bancile comerciale însă voi sunteti reglementator.

ek
06-09-2016 la ora 8:00 am

@trei
si cu 16000 e minciuna. la asf salariile sunt limitate la nivelul celor din BNR. Daianu spunea public ca încasează 14000 luna si ca este limita stabilită prin lege.

trei
06-09-2016 la ora 8:00 am

@ek adevarat. Dar esti de acord ca daca Isarescu, Vasilescu, Croitoru, Cinteza etc. gasesc un salariu mai mare la privat pleaca acolo? Repet, nu spun ca e corect sa le dai zeci sau sute de mii de euro, dar daca ii consideri valorosi pentru institutie si vrei sa-i pastrezi, le dai putin mai mult decat concurenta. Desi unii nu au lucrat in privat, nu cred ca e greu sa evaluezi si cam cat ar obtine la privat. Oricum, daca ai lucrat la privat acum 15 ani nu mai conteaza, salariile s-au miscat destul de mult.

boom
06-09-2016 la ora 8:08 am

@Unul…partea I si Unul…partea a IIa
Ai dreptate! Sa se justifice si dl Isar inainte sa arunce cu pietre in altii! Sau dumnealui se considera atat de “valoros” incat merita pe deplin venituri de 40-50 mai mari decat ale unui om de rand?

ek
06-09-2016 la ora 8:12 am

@trei
1.Cei enumerați de tine sunt aprope de pensionare deci la o angajare(pe bune) nu se va bate nimeni.
2. Nu e tocmai ok ca angajatul unui reglementator sa merge sa lucreze in entități care au fost sub supraveghere.

trei
06-09-2016 la ora 8:18 am

@ek
1. corect. Totusi, daca tot suntem la capitolul moralitate, nu e ok sa-i spui unui om care a lucrat 10-20 ani pentru tine (si care inca-si face treaba asa cum ii ceri) ca ii vei scadea salariul pentru ca e in varsta si oricum mai bine nu gaseste. Daca nu mai poate sa-si desfasoare activitatea ca la inceput e alta treaba, dar daca isi indeplineste atributiile fara probleme cum poti sa-i scazi salariul pe acest motiv?
2. si aici ai dreptate oarecum. Desi nu ar trebui sa fie probleme, ba dimpotriva, un fost reglementator adus sa organizeze activitatea unei banci comerciale ar trebui sa fie mai bun intrucat stie ce trebuie sa faca (ma refer la reglementare, nu la vanzari), pe la noi se mai practica socializarea…mai ies fostii colegi pe la un restaurant si transeaza acolo problemele. Cu atat mai mult, cand omul care vine sa se angajeze la bnr stie ca ii va fi destul de greu sa se angajeze in alta parte (cum spui tu), ar trebui sa-l atragi cu ceva.

Lucian Isar
06-09-2016 la ora 8:24 am

Exista numeroase situatii de reglementatori/supraveghetori trimisi in banci comerciale. Problemele care apar sunt majore si de obicei ocolite perioade lungi de timp

trei
06-09-2016 la ora 8:25 am

@ek Ca sa nu mai lungim discutia…eu nu vorbesc efectiv despre oamenii care ocupa aceste posturi, ci despre postul in sine, cu cerintele lui specifice. E logic ce spun: daca vrei un om care sa poata face treaba x, y, z etc. trebuie sa-l platesti. Cum e normal sa vrei unul cat mai bun, pe care evident ca-l vor si altii, te bati cu ceilalti angajatori in oferte de salarii si pachete salariale. Mergi cat de sus iti permiti. Asa e la privat, de ce nu ar fi asa si la stat? E alta lume? Peste tot ai limite de buget, si la stat si la privat, dar daca la privat un membru in consiliul de administratie al uneia dintre cele mai mici banci din Romania castica 12.000 euro pe luna, de ce guvernatorul bancii nationale n-ar castiga mai mult?

ek
06-09-2016 la ora 8:28 am

@trei
îndeplinera atribuțiilor BNR, in mod real, nu este certificata de nimeni. timp de 26 de ani au luat la mișto Parlamentul de aici si atitudini de genul “se trezesc cu Dna daca Votează legea dării’n plata” “Republica populară”
întodeauna se evita oferirea de date concrete din partea BNR. exemplu pe venitul guvernatorului se tot invoca legi (care legi? ce articole?) si se prezinta tot felul de intrepretari tendențioase.
Isar nu a spus niciodată ca este ceva ilegal in a avea venit de 40000 luna

ek
06-09-2016 la ora 8:31 am

@trei
mah omule, “daca la privat e asa trebuie si la sta” nu este un Argument
premierul desemnat + isarescu & co lăudau măsurile de austeritate impuse asupra angajaților de la stat si spuneau ca bugetarii sunt prea înțelepți ca sa se supere

Nelu Bud
06-09-2016 la ora 8:32 am

Isarescu groparul României!!!!!
Combinatul Siderurgic Reşiţa avea înainte de 1990 aproape 10.400 de salariaţi. În septembrie 2000, Fondul Proprietăţii de Stat a încheiat contractul de privatizare a societăţii cu firma americană Noble Ventures. Guvernul era condus atunci de Mugur Isărescu. Ulterior s-a dovedit că americanii nu aveau banii promişi pentru investiţii şi nici măcar să plătească acţiunile, astfel că în 2003 contractul a fost anulat. Între timp, însă situaţia companiei s-a înrăutăţit şi mii de oameni au rămas fără locuri de muncă. În 2004 statul a vândut pachetul majoritar de acţiuni către grupul rus TMK pentru un euro. Ruşii au făcut investiţii şi continuă producţia, iar în 2011 au avut profit. În combinat mai lucrează 780 de salariaţi.

trei
06-09-2016 la ora 8:36 am

E adevarat ca bnr are mult de lucru la capitolul comunicare si transparenta. Se putea evita toata agitatia asta, daca oamenii aveau informatii despre activitatea bancii nationale si nu primeau doar datele produse si publicate si masurile luate. Ideea e ca toata aceasta campanie anti-bnr, anti-isarescu nu mai are aspectul initial de “hai sa facem dreptate”, sa gasim solutii de eficientizare a activitatii. E un fel de linsaj cu iz politic. Si de tipul asta de campanie suntem satui in tara asta, din pacate.

altul
06-09-2016 la ora 8:39 am

@Nelu Bud. Isarescu a fost prim-ministru vreun an de zile. Nu avea timp sa ingroape Romania nici daca voia asta. Privatizari au fost in Romania cred ca mai bine de 10 ani, de ele s-au ocupat toate guvernele din acea perioada (1990-2000 si dupa).

ek
06-09-2016 la ora 8:43 am

@trei
Ce campanie anti-BNR? ca e o singura persoana care scrie din 2013 de BNR.
e foarte convenabila tema cu conspirații, OZN-uri si black helicopters.
Una peste alta sunteți victimele propriilor acțiuni.
E un mare plus ca aspectele legate de BNR au reusit sa spargă media mainstrea….de altfel o chestie normala intr-o tara democratica.

trei
06-09-2016 la ora 8:45 am

@ek ei, hai sa nu minimizam efortul depus de d-l Isar. Si mai este si faptul ca interesele dansului sunt destul de bine reprezentate in PNL… :)

Ek
06-09-2016 la ora 8:52 am

hai lasa nu mai dramatiza ca asa a fost si cand a venit Georgescu in 2004 in BNR.
Se dădea Isarescu de ceasu morții ca PSD cu Nastase vor sa il impună pe nea Florin in locul lui.
Fix aceasi teama “interese politice care vor sa distruga o instituite independenta prin schimbarea managerului” si cum a salvat el tara si a crescut rezerva de aur.
Daca nu ma crezi scoate capul pe hol si intreba-i pe colegii din departament :)

trei
06-09-2016 la ora 8:53 am

e posibil, nu pot sa te contrazic :)

Deliu
06-09-2016 la ora 9:08 am

Blog de macroeconomie si banking contemporan dle Isar? Ce gluma sinistra…

trei
06-09-2016 la ora 9:17 am

@Deliu pai, injuram BNR-ul. E si macroeconomie, e si banking, e si contemporan, ca-i injuram pe astia de acum.

BF
06-09-2016 la ora 10:11 am

Ce nu se intelege este faptul ca nimeni nu contesta valoarea matematica a salariilor din bnr!
Ce se contesta este:
1. modaliatea de ascundere si secretizare abuziva a veniturilor,
2. incasarea de prime in contraperformanta economica,
3. comiterea de actiuni reprobabile si scunderea in spatele articolui 25,
4. minciuna sistemica de scoala comunista a comunicatorilor oficiali,
5. mediul cumetrist de selectare a directorilor,
6…. lista poate continua insa nu cuprinde contestarea valorii salariilor.

AristotelCostel
06-09-2016 la ora 11:05 am

@BF

Trebuie să discutăm subiecte de macroeconomie. Guvernatorul BNR și-a permis să respecte legea pe cant, dar e treaba procurorilor să-l ancheteze. N-o vor face niciodată, batem apa în piuă și ne leagă ăștia pe noi. 😀

1. Dacă nu-și secretizau veniturile nu mai era nimeni contrariat că ventiul parția declarat al lui Isărescu îl depășește pe cel al lui Bernanke, doctor cu teză susținută… pe bune.
2. BCE a protestat că statul român nu poate tăia decât salariile fraierilor. Nu putem prezuma dorința BNR-ului de a face profit pe timp de criză. Dacă ar fi urmărit asta, nu le-ar fi ieșit.
3. Unii sunt mai egali decât alții. În absența imunității pentru fraude financiare n-ar mai avea curajul să ia decizii complet iresponsabile.
4. Conducătorii BNR sunt oameni în etate. Dacă ar fi disponibilizați nu i-ar mai angaja nimeni.
5. Directorii trebuie să fie de încredere. Ferice de cei care mai vreo doză de încredere în nepoți.

BF
06-09-2016 la ora 11:58 am

@ AristotelCostel
Trebuie cumva sa se schimbe si oligarhia sistemica.
26 ani au facut fix ce au vrut si nu ce a trebuit economiei.

BF
06-09-2016 la ora 4:54 pm

@ Unul

Bine v-ati reintors din concediu dom’ director! Sa traiti, sa ne traiti! Aveti si public! Aveti!

Salutam initiativa dvs. de a ne scrie macar ceva sumar documentat si in mai multe parti ca sa nu ne plictisim.
Raportam ca pe aici a fost o mareeee masa de diletanti in ale dezvaluirilor si niciunul de valoare dvs. Artistica.
Ne-am frecat la ochi de trei ori si va urmarim cu interes!

Trebuie sa remarcam faptul ca dvs. pareti ‘doct’ in comparatie cu pro bnr-sti precedenti. Textul frumos scris fiind in fapt numai aiureli si supozitii ca Dl. Isar a facut sau nu a facut ceva in consiliile de administratie, cu ce sume sunt platiti privatii si de ce nu cu mai mult, ca nu are oglinda venetiana in casa, etc….

Vine si adevarul:
Ce a facut Dl. Isar fata de icoanele la care va plecati dvs. se numeste TRANSPARENTA si CURAJ FARA IMUNITATE!

Prin urmare va solicitam stimate tovarase dir. urmatoarele:
Ne puteti relata documentat tot in doua episoade cateva aspecte legate de transparenta bnr a ultimelor luni? (Faptul ca au tras jaluzelele de la geamuri nu se va lua in considerare)
De partea cu curaj fara imunitate a bnr nu va solicitam detalii caci cumoastem pe larg situatia supravegherii bnr de succes a multor banci falimentate. ( remember Bancorex )

Multumim respectuos si va urmarim cu interes in continuare. Va rugam sa nu va obositi sa ne scrieti in afara orelor de program ale bnr.

COMENTEAZA