Cum intra bani in buzunarul lui Isarescu din banii deponentilor

2 septembrie 2016 • Uncategorized

Acum cand avem dovada de la Agentia Nationala de Integritate (momentan doar pe 2015) ca Isarescu minte prin omisiune sa intram in detalii.

Dobanzile ridicate in criza transfera bani de la cei creditati catre BNR, mai ales avand garantia imprumutului de la FMI si deficit de lichiditate in sistem. Sistemul economic are nevoie de bani iar BNR da bani cu imprumut la dobanzi mari. BNR detine monopolul de emisiune de bani in Romania.

Bonusul lui Isarescu in criza este alimentat nu doar de la cei creditati ci si de toti deponentii. Canalul se numeste rezerva minima obligatorie si tine de instrumentarul politicii monetare. BNR detine monopolul politicii monetare in Romania.

Pentru ca penalizarea economiei si indestularea pe canalul dobanzilor ridicate la credite este cunoscut de toata lumea am sa dezvolt putin transferul de la deponenti prin intermediul unei rezerve minime ridicate.

Rezerva minima obligatorie reprezinta o suma pe care bancile comerciale trebuie sa o tina la BNR. Aceasta se calculeaza in functie de soldul depozitelor (si asimilate) pe care deponentii le tin in banci. In Romania procentul tinut la BNR a variat in timp si a fost diferit pe valuta si pe lei. La o rezerva minima de 20% o banca care primeste un depozit de 100 de euro tine la BNR 20.

Aceste sume tinute la BNR sunt platite bancilor cu dobanzi foarte mici. BNR investeste sumele din rezerve la dobanzi mai mari si pune diferenta la buzunar. Rapoartele anuale din anii in care Isarescu si-a aprobat bonus de performanta arata exact aceasta diferenta pozitiva de bani pe care BNR ii face pe banii pe care ii cere de la banci.

Paguba pe care o provoaca bancilor blocarea banilor la BNR si remunerarea inferioara a acestora este transferata la deponenti.

Dobanzile primite de deponenti de la bancile la care isi pastreaza economiile sunt mai mici proportional cu aceasta suma cedata BNR.

Suma pe care bancile ar putea sa o plateasca deponentilor ar fi mai mare daca nu ar exista rezerva minima la procente semnificativ mai mari decat in Uniunea Europeana si remunerarea inferioara a acesteia.

Suma pe care nu o primesc deponentii o strange Isarescu pentru bonus.

In criza rezervele mari din Romania au reprezentat o bariera suplimentara pentru mediul economic fata de situatia din celelalte tari.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 3.9/5 (21 votes cast)
Cum intra bani in buzunarul lui Isarescu din banii deponentilor, 3.9 out of 5 based on 21 ratings

Abonare la articole

Poti introduce adresa de email mai jos daca vrei sa fii la curent cu ultimele articole postate pe LucianIsar.com

53 Comentarii

ADRIAN
02-09-2016 la ora 6:11 am

Pentru o SINECURĂ PLĂTITĂ cu un VENIT LUNAR de 40000 eur/lună, chiar și pentru jumătate, merită să fii criticat/judecat & înjurat măcar o dată/lună. NU doare și nici NU trebuie să te SIMTI ATACAT.
Totuși, conștiința morală și problema binelui suprem, problemă care caracterizează activitatea BNR trebuie analizată de către oameni care se pricep și care au competență în domeniu. Nu tot ce livrează BNR trebuie să ne însușim ca adevăr suprem, cunoaștere, avem dreptul să avem propriile opinii, observații, rezerve, judecăți, chiar și empirice.
DEX: a CRITICA=a dezvălui lipsurile, greșelile, defectele unor persoane, ale unei opere, ale unor stări de lucruri (arătând cauzele și indicând mijloacele de îndreptare); a aprecia valoare etica, artistică etc. a unei opere; a arăta cu răutate (sau cu exagerare) părțile slabe ale unui lucru sau ale unei persoane.
CRITICA implică logica, implică evaluarea datelor problemei și judecăților, care pot fi false sau adevarate, evaluarea argumentelor, analizarea acestora, aplicarea competenţelor care ne ajută să decidem ce merită să credem sau să facem.
Nu trebuie să fim experți, este suficient să analizăm leadershipul, competenţele de bazătehnice /profesionale și politicile publice promovate în toți acești ani, vom avea răspunsul la toate problemele RO.
Pentru exemplificare
http://lucianisar.com/uncategorized/replica-bnr-isar-doctorand-la-isarescu-si-amendat-in-2009/
http://www.dcnews.ro/mobile/isarescu-si-cinteza-ar-avea-rude-angajate-la-cec-bank_402892.html
http://www.enational.ro/dezvaluiri/dna-sparge-%E2%80%9Efratia-bancherilor%E2%80%9D-457129.html/
http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=7553

bugetarul
02-09-2016 la ora 6:19 am

Banii de concediu ai lui Mugur Isărescu: 42.727 de lei.

ADRIAN
02-09-2016 la ora 6:26 am

Pentru o SINECURĂ PLĂTITĂ cu un VENIT LUNAR de 40000 eur/lună, chiar și pentru jumătate, merită să fii criticat/judecat & înjurat măcar o dată/lună. NU doare și nici NU trebuie să te SIMTI ATACAT.
Totuși, conștiința morală și problema binelui suprem, problemă care caracterizează activitatea BNR trebuie analizată de către oameni care se pricep și care au competență în domeniu. Nu tot ce livrează BNR trebuie să ne însușim ca adevăr suprem, cunoaștere, avem dreptul să avem propriile opinii, observații, rezerve, judecăți, chiar și empirice.
DEX: a CRITICA=a dezvălui lipsurile, greșelile, defectele unor persoane, ale unei opere, ale unor stări de lucruri (arătând cauzele și indicând mijloacele de îndreptare); a aprecia valoare etica, artistică etc. a unei opere; a arăta cu răutate (sau cu exagerare) părțile slabe ale unui lucru sau ale unei persoane.
CRITICA implică logica, implică evaluarea datelor problemei și judecăților, care pot fi false sau adevarate, evaluarea argumentelor, analizarea acestora, aplicarea competenţelor care ne ajută să decidem ce merită să credem sau să facem.
Nu trebuie să fim experți, este suficient să analizăm leadershipul, competenţele de bazătehnice /profesionale și politicile publice promovate în toți acești ani, vom avea răspunsul la toate problemele RO.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 6:36 am

Banii de concediu sunt mai multi. In plus pachetul suplimentar este uluitor: de la spatii de cazare, la masa si bautura, echipament de distractii pentru sine si familie ca de exemplu snowmobile, masini de teren etc.

mari
02-09-2016 la ora 6:39 am

Ei ar putea supraviețui cu 234 lei indemnizație adult cu handicap grav permanent, singura sursa de venit a unei persoane cu handicap?!

Vasilica
02-09-2016 la ora 6:44 am

Am gasit un link in care BNR spune pe scurt ce sunt RMO (rezervele minime obligatorii) si cum ele sunt utilizate de bnr pentru a controla lichiditatea din piata:

http://www.opiniibnr.ro/index.php/breviar/55-ce-sunt-rezervele-minime-obligatorii

Inteleg din text ca, atunci cand bnr considera ca bancile acorda prea multe credite, mareste rmo pentru a le lasa la dispozitie mai putini bani de imprumutat. Micsoreaza rmo cand creditarea merge prost, pentru ca bancile sa aiba mai multi bani de imprumutat.

In alta ordine de idei, legat de dobanda pe care o da bnr pentru aceste rezerve, poate ca, daca ar da dobanda mai mare, bancile nu ar mai fi tentate sa acorde credite pentru a obtine profit. Pur si simplu tin banii in rmo la bnr si-si fac profitul din dobanda de acolo….am mai auzit eu banci care amenintau angajatii ca ar putea sa-i dea afara pe toti si sa imprumute doar statul in anumite perioade (castigand bine din dobanzi), asa ca ar fi in stare sa stea numai pe dobanzile de la rmo, daca ar fi suficient de mari.

Incerc sa gasesc o explicatie logica, poate exista una in afara de textele ca bnr vrea neaparat sa jupoaie romanii ca sa-si dea prime grase…pentru asta nu trebuie sa-ti flexezi prea mult neuronii.

Ek
02-09-2016 la ora 6:45 am

Va mai aduceți aminte ce îngrijorat era Isarescu pentru cresterea cu 10% a salariilor bugetarilor? :)))))

Ion
02-09-2016 la ora 6:48 am

Sczuza-ma ca îți spun direct dar ești prost…informat sau cum vrei tu să spui. Asta e cea mai mare aberație pe care am citit-o până acum. “BNR investeste sumele din rezerve la dobanzi mai mari si pune diferenta la buzunar.” :))) Mare economist ce ești!

Vasilica
02-09-2016 la ora 6:52 am

@mari, nu stiu cum ar putea supravietui cineva cu mai putin de 1.000 lei pe luna…nici cu astia nu va trai prea bine. Dar nu asta e problema aici. Indemnizatiile si asigurarile sociale sunt alta discutie. Daca tot profitul bnr s-ar duce la buget ar mai fi 20% in plus fata de cei 80% care se duc acum. Crezi ca vor ajunge acesti bani sa se mareasca indemnizatiile si pensiile, in conditiile in care numarul de locuri de munca nu creste si dintre alea care sunt o mare parte sunt la negru sau cu salariul minim, cand ei iau mult mai mult in mana? Banii pentru indemnizatii si pensii se obtin din taxele si impozitele platite de salariati, deci facand un calcul matematic, ar trebui sa fie cat mai multi salariati si cu salarii cat mai mari pentru a avea cotiza mai mult la asigurari sociale si altele. Asta nu inseamna ca angajatii statului trebuie sa faca praf bugetul, dar nu poti sa spui ca daca toti am avea 300 lei pe luna salariul treaba ar fi rezolvata.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 6:53 am

Diferenta intre banii pe care ii obtine din plasarea rezervelor minime obligatorii si ce plateste bancilor comerciale este evidentiata in toate rapoartele anuale ale BNR in care s-a acordat bonusul de performanta.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 7:03 am

Pentru exemplificarea simpla a conceptelor in raportul anual pe 2010, an cu bonus, in baza paginii 193 se poate vedea mare, un tabel simplu.

In acest tabel se vad la active plasamentele BNR pentru care spune ca primeste o dobanda medie de 2,76% pe an si plasamentele catre institutiile de credit pe care percepe 10,24%.
La pasive citim “Rezerve minime ale instituiilor de credit (în lei 15%, respectiv în valut 18%) “. Acestea reprezinta 33% din total. Dobanda platita bancilor la lei este 2,09% si de 1,1% la valuta.

Probabil ca O comparatie simpla intre 2,76% si 2,09% respectiv 1,1% va convinge si trollii sa schimbe scriptul.

dan
02-09-2016 la ora 7:19 am

Lucian, tu esti economist, sau ce ce esti? Ar trebui sa iti amintesti ca a fost o perioada lunga in care bancile comerciale acordau credite intr-o frenezie. Valoarea creditelor o depasea pe cea a depozitelor!!!!!! RMO a fost un instrument prin care BNR a temperat aceasta situatie. Tu realizezi ce dezastru s-ar fi produs daca ratele RMO erau scazute????
Din tot ce scrii tu in ultima vreme, deduc ca vrei cu orice pret sa atragi publicul de partea ta. Dar gandeste-te ca blogul iti este vizitat in general de economisti, pe care este mai greu sa ii pacalesti in felul asta!

Vasilica
02-09-2016 la ora 7:20 am

Alte banci centrale fac altfel? Poate e o practica obisnuita…pentru noi nu e ca si cum ai discuta despre buticul din colt, nu prea ai cu ce sa compari bnr in romania, trebuie comparata cu alte banci nationale/centrale. Poate toate fac la fel. Desigur, ar fi bine sa nu discutam de zona euro, unde regulile sunt altele din cate stiu. Si eventual nici de FED … hai sa pastram proportiile :) …poate o bulgarie, polonie, ungarie (desi astia-s mai “speciali” in politica, chiar si in cea monetara).

Ionut
02-09-2016 la ora 7:27 am

Lucica, sa vedem ce mai inventezi acum. S-au publicat si veniturile, care nu sunt nici macar pe jumatatea sumei de 40k euro cat ai zis tu. Ce planuri mai ai acum? Blogul tau e un fel de cancan economic. Inventii pe banda rulanta, prostirea in masa a maselor si alte inflorituri marca Isar. Mai lasa-ne ca ne-ai plictisit. Mare economist al vietii.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 7:28 am

Un exemplu cu Albania in 1990 ar fi mai usor de patruns?

Povestea cu deluviul de credite o tot aud. Exista o plethora de instrumente de reglaj.

BNR nu are scuze dar poate continua cu justificarile de tip locuri comune.

dan
02-09-2016 la ora 7:29 am

Am o presimtire ca iti vei pierde cititorii, daca continui in felul asta. Hai sa dezbatem probleme reale, nu fantezii!

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 7:30 am

Veniturile inca nu s-au publicat in totalitate. Estimati pensia lui Isarescu, faceti o adunare si comparati cu 40 mii de euro pe luna. Este frustrant sa faci afirmatii in conferinta de presa si sa apara simultan documentul care dovedeste ca minti in conferinta de presa?

Ionut
02-09-2016 la ora 7:35 am

Ce pensie, omuleee? Ti-a zis ca nu incaseaza pensie! O tii langa asa pana te apuca damblageala. Bine, tu oricum umbli cu loaza toata ziua, la ce sa ne asteptam…

dan
02-09-2016 la ora 7:36 am

Lucian, vino cu documente. Ca pe cuvant nu te mai credem…

Dan Pop
02-09-2016 la ora 7:42 am

noul motto al BNR “cistigam atit cit vrem noi”

Radu
02-09-2016 la ora 7:44 am

Tot timpul ai spus ca sa se desecretizeze de la ANI de unde rezulta ca cineva de acolo ti a soptit tie aberat8a cu 40000 lunar.Uite ca s a desecretizat si e la jumatate suma in conditiile in care in 2015 a incasat indemnizatia facuta public…

mari
02-09-2016 la ora 7:45 am

Pentru ce salarii atât de mari? Ca sa avantajeze bancile straine ?!
Mai acum vre-o 10 zile acelasi purtator de cuvant declara venituri mult mai mici. Isar are dreptate!

Vasilica
02-09-2016 la ora 7:45 am

Din cate stiu eu, pensia omul o ia de la casa e pensii, ca orice muritor. Casa de pensii calculeaza pensiile in functie de contributie. Deci omul va incasa o pensie in functie de cate puncte de pensie a strans la viata lui, din cotizatiile pe care le-a facut. Probabil ca nu va fi nici 1.000 euro, dar nici 16.000 euro. In general pensia e ceva mai mult de jumate din salariu, probabil va avea cel putin 6-7.000 euroi. Si ce? Daca omul a platit toata viata lui sume din salariul de guvernator, merita sa ia pensia in functie de cotizatie. I se aplica aceeasi lege ca la toata prostimea, spre deosebire de parlamentarii care si-au votat lege pentru ei, indemnizatii, pensii si altele, ei nu sunt “lume”, ei “este” mai speciali, vegheaza la interesul national, n-au timp de treburi din astea lumesti cum ar fi cotizatia la casa de pensii.
Daca ar trebui omul sa incaseze si pensia (care e mare, evident) si salariul de la bnr (care si ala e bunicel…), in acelasi timp, asta e alta discutie. Poate decide sa incaseze pensia numai dupa ce pleaca din bnr. Deocamdata inteleg ca n-o primeste, deci 40.000 euro sunt in acest moment poveste…

@radu
02-09-2016 la ora 7:46 am

26000 luna nu sunt 16000

dan
02-09-2016 la ora 7:47 am

Avea dreptate cineva aici, mai sus… blogul asta s-a transformat intr-un cancan. Pe mine m-ai pierdut ca cititor.

ek
02-09-2016 la ora 7:52 am

Bravo Dane! sa ii fie învățătura de minte lui Isar. Sa te întorci doar cand o sa publice studii serioase.

Vasilica
02-09-2016 la ora 7:53 am

de unde 26.000 Radule? Cum ai calculat?

Radu
02-09-2016 la ora 8:09 am

corect! ai dreptate e doar 23000 la cursul din 2013-2014.
Mai greșește omu! doua trei mii e oricum un mizilic pt dl Guvernator

Radu
02-09-2016 la ora 8:10 am

Hai ca deja vorbim vorbe.Isar s-a compromis cu 40000 aia si cu alte chestii populiste bazate pe incultura evonomica a maselor dar acum n-are incotro si i da inainte cu tupeu.Nu mai ca tupeul e insuficient pentru cei ce cunosc cat de cat economie.Incercarea de manipulare e atat de stravezie ca chiar n are rost de vizitat blogul asta decat asa pentru can can.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 8:11 am

Pastrati munitia pentru ceilalti ani. Va fi amuzant

baloo
02-09-2016 la ora 8:14 am

Isar promovează dezinformări de doi bani!
Trebuie sa vina de urgenta la sediulTVR Croitoru Lucian sa spună adevarul si sa fie informata corect populația.
Sa pună si un pulover pe el ca sa ii scoată in evidentă ochii.

păgubitul
02-09-2016 la ora 8:20 am

la 21000 Euro isi permite sa cumpere un apartament pe trimestru. Cam ce e face acest Isarescu de banii astia? Nu ii este rusine?

Ion
02-09-2016 la ora 8:25 am

Domnule Isar!
Rezervele minime obligatorii sunt DISPONIBILITATI băneşti ale băncii/casei centrale a cooperativelor de credit, în lei şi în valută, păstrate în conturi deschise la Banca Naţională a României;
Hai sa iti explic mai bine ca sa nu te faci de ras si la conducatorul tau de doctorat pentru ca daca spui asemenea aberatii eu unul te-as da afara instant pe usa.

1. Asa cum am spus RMO sunt DISPONIBILITATI. Cauta in dex explicatia cuvantului disponibilitate:
DISPONIBILITÁTE = Insușirea, starea a ceea ce este disponibil; lucru de care se poate dispune; rezervă; activele lichide și cele cu grad ridicat de lichiditate ale unei întreprinderi, formate din numerar și din echivalente de numerar; Sume de bani nefolosite, de care dispune o instituție; cash.
Si totusi nu m-ar mira daca tu ai lua din dictionar explicatia asta: ” Stare sufletească în care sentimentele și rațiunea se manifestă libere și în plenitudinea lor.” :)))

2. Nivelul efectiv al rezervelor îl constituie SOLDUL MEDIU ZILNIC INREGISTRAT IN PERIOADA DE APLICARE de catre o bancă în contul în care se menţin rezervele minime obligatorii; determinarea soldului mediu zilnic se face luându-se în calcul numărul de zile calendaristice din perioada de aplicare;
Astfel: O banca ce trebuie sa mentina un nivel RMO de 1000 lei inseamna ca in perioada de aplicare SOLDUL MEDIU al contului de RMO trebuie sa fie 1000 lei.
Sa presupunem ca perioada de aplicare are 30 de zile. In 29 de zile din cele 30 banca poate sa aiba sold 0 (ZERO) in contul de RMO si in a 30-a zi daca soldul contului este 30 000 lei banca isi indeplineste nivelul de RMO fara probleme (30 000 lei impartit la 30 de zile rezulta o medie zilnica de 1000 lei…exact cat trebuia sa aiba).

Deci ce bani sa investeasca BNR din RMO? aia 0 (zero) lei pe care i-a avut banca in cont timp de 29 zile?
FACI O CONFUZIE GRAVA INTRE RMO SI REZERVELE BNR.

3. Pentru nivelul efectiv al rezervelor, Banca Naţională a României PLATESTE dobândă până la nivelul prevăzut al rezervelor minime obligatorii.
BNR face profit din RMO. Hai ca asta e tare :)))))

Te rog nu mai scrie aberatii si lucruri pentru care ai o ratiune si o justificare total gresita, rupta de realitate si fara nicio baza economica.

Serafim Nicopol
02-09-2016 la ora 8:25 am

Ce salarii pot sa aibă experții din BNR, ,,saracii”care stabilesc daca in Romania e criza sau nu,daca e crestere economica sau nu,daca e inflatie sau nu ,etc,etc.

Lucian Isar
02-09-2016 la ora 8:56 am

Foarte mult scris. Se merita un bonus dar foarte simplu tabel in baza paginii 193 Raport anual BNR

Unul
02-09-2016 la ora 9:03 am

@Serafim Nicopol Salariile publicate de ANI sunt ale personalului de conducere. Personalul de executie, “expertii din BNR” au alte salarii…daca se pastreaza proportia fata de celelalte banci de la noi, ar trebui sa fie de vreo 10 ori mai mici.

unul
02-09-2016 la ora 9:06 am

@Serafim Nicopol Si, sa nu uit, nu expertii din bnr stabilesc daca Romania e in criza, are inflatie sau crestere economica. Asta o stabileste statistica (INS – institutul national de statistica, impreuna cu bnr), in baza datelor culese din economie.

Serafim Nicopol
02-09-2016 la ora 9:19 am

Si ma rog dc de fiecare data ieșea Isarescu sa spună ca vine apocalipsa financiară daca nu sunt cei din BNR consultați de guvern? Uite ca Daniel câștiga mult mai putin decat Isarescu si mai are si 2000 de biserici in subordine. Daniel nu și-a facut secret salariul asa cum au facut păgânii care conduc BNR!

@unul
02-09-2016 la ora 9:21 am

pleiada de consilieri ai domnului Guvernator cat câștiga? ce fac ei exact acolo? par sa aibă mai multă autoritate decât șefii de direcții?

Costin
02-09-2016 la ora 9:26 am

Azi e vineri, vinerea parca era program scurt in BNR.
Trăiam cu impresia ca sunteti toți liberi azi dupa ce ati sărbătorit pana tarziu aseară reușita din conferința de presa.

Unul
02-09-2016 la ora 9:34 am

@Serafim Nicopol Acum, sa nu aducem biserica in discutie, ca ies altele :) . Eu stiam ca in randul preotilor intri daca ai vocatie si banii sunt asa, ca sa ai cu ce sa traiesti. Cea mai importanta satisfactie e aia spirituala pentru un preot. Dar se pare ca pentru unii e o afacere, asa ca mai bine o lasam acolo unde e, sa nu rascolim… stii tu ce, ca incepem sa discutam de spagile care se dau pentru a primi o parohie si de alte aspecte lumesti care nu fac cinste inaltelor fete bisericesti. Eu zic ca Daniel stie cum sa organizeze cele 2.000 de biserici “din subordine”, cum spui tu, astfel incat sa aiba beneficiile pe care si le doreste. Pe de alta parte, daca Daniel greseste pe undeva, in afara de faptul ca-si cere iertare de la Dumnezeu, nu putem avea decat niscaiva certuri intre enoriasi si eventual ceva depresii, dar daca greseste Isarescu si ai lui consilieri, problema e mult mai mare (aici sunt sigur ca d-l Isar are ceva de completat :) … ). Asa ca nu e bine sa comparam unele cu altele, mai ales ca sunt domenii diferite, stii tu, banu’ e ochiul unuia care nu prea e prieten cu biserica, daca ma’ntelegi.

eu
02-09-2016 la ora 9:36 am

@Costin vineri e program scurt doar la finante, nu confunda institutiile :)

Costin
02-09-2016 la ora 9:45 am

@eu
Ai dreptate! la voi se lucrează de luni pana miercuri, joi a fost o situație deosebita/ excepțională.

Serafim Nicopol
02-09-2016 la ora 9:48 am

ACESTI BANI SINT DIN BUZUNARUL ROMANILOR SA NU CREADA CINEVA CA ISARESCU ARE SACUL CU BANI ACASA SI DA SALARII LA CEI DIN BNR!!!

ATM
02-09-2016 la ora 10:07 am

9000 euro pe an bani de concediu! revoltător!

Ion
02-09-2016 la ora 10:12 am

@Lucian Isar
In limba romana nu exista verbul „a se merita” ci verbul „a merita”.Verbul „a merita” nu este reflexiv, deci forma „se merita” nu exista.
Bonus???
Cred ca deja ar trebui sa ma platesti pentru meditatiile gratuite pe care primesti la economie si limba romana.

AristotelCostel
02-09-2016 la ora 10:18 am

@securist ratat
În limba securistă nu există substantivul caracter.

Ion
02-09-2016 la ora 10:20 am

@Lucian Isar

… din tabelul de la pagina 193 numai tu poti sa ajungi la concluziile aberante pe care le sustii.
Ai vazut cum sta treaba cu RMO-ul. Nu mai insista in prostie…Ai timp sa mai scrii un articol pana diseara…ce mai astepti…cauta altceva

Ion
02-09-2016 la ora 10:21 am

… din tabelul de la pagina 193 numai tu poti sa ajungi la concluziile aberante pe care le sustii.
Ai vazut cum sta treaba cu RMO-ul. Nu mai insista in prostie…Ai timp sa mai scrii un articol pana diseara…ce mai astepti…cauta altceva

AristotelCostel
02-09-2016 la ora 10:29 am

Deja a livrat noua temă pentru propaganda BNR. Hai, disculpați-vă! Nu-l puteți lăsa pe premierul wannabe în halul ăsta de pătat.

qqqqqqqqq
02-09-2016 la ora 10:56 am

@Ion
Nu-ti mai raci gura degeaba. Lucica nu le are nici cu economia, nici cu gramatica. Dar se vrea bagat in seama. Viseaza la o functie “buna”, in speranta ca va iesi din umbra nevestei

wwwwwww
02-09-2016 la ora 11:02 am

Mai bine Lucica o vrăjea pe Lacrimioara, știa o treba acum, era sef in BNR, termina doctoratul, il plimba lumea ca pe sfintele moaște si cu șanse de aproape premier.

Curiosul
02-09-2016 la ora 8:13 pm

@Ion: la ce banca ai vazut sau auzit ca nu tine rezerva deloc 29 de zile si pune tot in a 30 a zi?

COMENTEAZA