Cu ce probezi necinstea unui comunicat BNR? Cu Raportul Anual BNR prezentat in Parlament

9 septembrie 2016 • Uncategorized

pag-243-rap-bnr2014

Comunicatele BNR si pozitiile oficialilor sunt foarte fluide pe subiecte variate de la veniturile lui Isarescu, la pensionarea lui Isarescu, la veniturile ce ar fi trebuit incasate din mentinerea aurului in strainatate.

Isarescu face abuz de secretizarea informatiilor pentru a putea face ceea ce doreste de 26 de ani si a evita controalele. Modelul Gabriel Oprea, dar perfectionat.

Cu ce poti proba necinstea unui comunicat BNR in conditii de lipsa de transparenta?

Cu Raportul Anual BNR prezentat in Parlament.

Un exemplu concret.

Comunicatul BNR din 07.09. 2016 sustine

“Din punct de vedere legal, menționăm faptul că acordarea indemnizației de pensionare de către BNR nu este condiționată de depunerea dosarului de pensionare. ”

Link aici
http://bnro.ro/page.aspx?prid=12096

La pagina 243 din Raportul Anual BNR 2014 aflam urmatoarele:

” În baza Contractului colectiv de muncă în vigoare, Banca plătește la pensionare angajaților săi o indemnizație de pensionare care este calculată în funcție de salariul la data pensionării. Contractul colectiv de muncă este în fiecare an aprobat de către Consiliul de administrație.”

Publicarea Contractului de Munca este un prim pas in credibilizarea lui Isarescu referitor la prima de pensionare de 113 mii euro incasata fara a fi pensionar BNR (daca credem declaratiile publice).

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 4.4/5 (14 votes cast)
Cu ce probezi necinstea unui comunicat BNR? Cu Raportul Anual BNR prezentat in Parlament, 4.4 out of 5 based on 14 ratings

Abonare la articole

Poti introduce adresa de email mai jos daca vrei sa fii la curent cu ultimele articole postate pe LucianIsar.com

60 Comentarii

Deliu
09-09-2016 la ora 6:10 am

Lucian uite iti explic eu

1.NU iti alegi cand iesi la pensie.O sa vezi asta pe pielea ta.Cand indeplinesti conditiile esti pensionat AUTOMAT ca vrei ca nu vrei.
2.Guvernatorul in baza legii si conform punctului 1 in anul 2014 a fost PENSIONAT continuand mandatul la BNR in baza deciziei Parlamentului
3.Ca absolvent de matematici folosindu te de aparatul logic din dotare deduci ca nu e nicio contradictie?

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 6:15 am

Curtea de Conturi a Romaniei ce zice pe subiect?

Ei aplica o meta logica e drept uneori adaptativa

Deliu
09-09-2016 la ora 6:27 am

Pai Curtea de Conturi…nu poate sa constate nimic altceva decat ce ti-am explicat mai sus. Ca nu e nimic ilegal. Acum sincer Lucian se vede cu ochiul liber ca esti manat de ura impotriva guvernatorului. Dar cauti nereguli acolo ele nu exista. La fel ca si in cazul aurului. Continua asa si credibilitatea ta va tinde spre zero. Stii tu cum devine asta nu trebuie un grafic..

doi
09-09-2016 la ora 6:52 am

Hotararea Parlamentului de investire/mandat nu tine loc de contract de munca.

Deliu
09-09-2016 la ora 7:11 am

Lucian , inca ceva si te las in durerea ta

Sa presupunem ca, in pofida logicii, tu vei continua sa cauti in curtea BNR nereguli de ordin contabil.

Dai bice la cai morti…

Rapoartele anuale , situatiile contabile sunt auditate intern si extern cu verificarea minutioasa a standardelor interne si internationale in materie de catre auditori externi si independenti de renume mondial. Plus Curtea de Conturi. Tu chiar crezi ca toate aceste controale scapa aspecte grosiere de genul celor amintite de tine? Chiar crezi ca dispar asa tone de aur sau mai stiu eu ce? In cazul asta esti nu doar rau intentionat esti de o naivitate surprinzatoare.

Deliu
09-09-2016 la ora 7:25 am

@doi

Asa si? Ce vrei sa spui cu asta?

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 7:56 am

Eu cred ca au disparut veniturile pe aur si ca Nu Se face audit fizic.

Mai mult cred ca este chestionabil ordinul care a anulat decizia de a repatria aurul .

Desecretzati? Or e tot o naivitate?

doi
09-09-2016 la ora 8:06 am

@deliu
adica in mod normal trebuia sa plece in pensie si daca dorea sa rămână in BNR putea sa rămână consilier al noului guvernator

unul
09-09-2016 la ora 9:01 am

D-le Isar, santeti totusi de acord ca e logica explicatia ca aurul e mai bun ca garantie daca nu sta la tine in curte? Mie mi se pare logic. Dumneavoastra ati imprumuta pe cineva, acceptand drept garantie un bun care sa ramana la el in casa si pe care sa-l poata vinde oricand fara acordul dumneavoastra? Asta, vorbind de situatii legale, nu de un conflict, situatie in care nu te mai intereseaza ce ai discutat cu tara x, banca y, fmi si altii. Te doare la basca, iti tii aurul sub papuc si-ti vezi de treaba. Cum sa garantezi ceva cu un bun de care poti tu sa dispui oricand, creditorul neavand posibilitatea sa pastreze garantia cel putin intr-un loc “neutru”, sa zicem?
Asta legat de “Unde tinem aurul?”.

Unul
09-09-2016 la ora 9:02 am

SI sa nu-mi dati exemplu Germania, ca e cu 1000 de ani inainta noastra si-si permite. Noi suntem la baie, mai avem mult pana in sufragerie…

Unul
09-09-2016 la ora 9:15 am

Din ce vad acum, pana si nemtii au fost nevoiti sa-si numere aurul pentru a calma pe unii de-ai lor, asa ca nu suntem singurii. Oricum, lor probabil ca le-a luat mai mult sa-l numere, au de 33 ori cat noi… Si oricum, repet, daca Germania vrea credit il obtine intr-o secunda. Cu sau fara aur, ei au economie care functioneaza normal. La noi e mai greu cu creditarea.

Deliu
09-09-2016 la ora 9:23 am

@unu

Lucian refuza astfel de argumente logice intrucat nu i folosesc scopului. I am atras si eu atentia ca greseste dar precum vezi e degeaba! Poti fi sigur ca si daca s ar face auditul fizic de care vorbeste tot n ar fi multumit desi e de noaptea mintii sa crezi ca aurul nu mmai exista. In ce priveste veniturile obtinute sau nu pe aur, din aceeasi cauza ca nu serveste scopului adica atacului la Isarescu si BNR iti racesti gura de pomana.Nu fii naiv Isar stie ca astea s bullshituri …

Unul
09-09-2016 la ora 9:31 am

@Deliu
Am ajuns si eu la concluzia asta in ultima perioada. Cu banii s-a cam linistit, a aruncat o pastila cu 40.000 euro, s-a agitat lumea, s-a aflat adevarul: nu e nici jumate’ (fara acea prima). Acum e subiectul prima de pensionare si daca e pensionat sau nu si unde e aurul nostru. Pai sa se uite dom’le la bnr-isti, sa-i gadile putin sa rada ca toti au dintii de aur. Acolo e aurul romaniei. Dar e pastrat bine, zic eu. Oricum, daca-l duci de manuta sa vada aurul si sa-l pipaie, tot n-o sa creada, probabil va spune ca l-am imprumutat de undeva pentru poze :) . Cred ca urmatorul pas e sa-l acuze pe Isarescu pentru ca n-a plouat vara asta si nu se face pateul, cum spune un clasic in viata… “Pacat! Iesea un film frumos!”

Unul
09-09-2016 la ora 9:37 am

Din ce zice wikipedia aici https://en.wikipedia.org/wiki/Gold_repatriation treaba cu repatriatul aurului e legata de teama celor (multi) care aveau aurul pastrat in Statele Unite ca metalul va fi folosit de americani pentru a mentine dolarul. Din ce vad tot acolo, si Romania e pe lista cu repatrierea aurului din America. Anglia nu cred ca ne foloseste aurul ca sa tina lira puternica, dar poate d-l Isar are informatii (dezvaluiri) in acest sens, care sa ne convinga de faptul ca e de maxima prioritate aducerea aurului in Romania.

Unul
09-09-2016 la ora 9:56 am

Poate ca, daca am stoca toate cele 103 tone de aur la d-l Isar acasa, ar fi mai linistit. 😉 Sunt sigur ca gaseste un loc prin camara pentru el.

Deliu
09-09-2016 la ora 10:23 am

@unul

Eh toate astea se vor termina curand. Pentru ca indiferent cine i la conducerea BNR prostiile raman ceea ce sunt adica prostii..Dar Isar tot tine sa le inmulteasca de 3 ori pe zi de unde rezulta ca are un deadline si o viziune pe termen foarte scurt…mult prea scurt. E obisnuit cu tranzactii spotDaca iese bine daca nu e vina BNR!

Deliu
09-09-2016 la ora 10:28 am

@unu

Inchide el pozitiile pana la urma :))).Eu altceva nu pricep oare nu si da seama ca dauneaza partidului?

Unul
09-09-2016 la ora 10:44 am

@Deliu
Partidul e varza oricum, nu prea mai are cu ce sa-i dauneze … :)
Totusi, reuseste sa “convinga” destui oameni, care-i cred afirmatiile fara sa le verifice. Din pacate asa se procedeaza pe la noi.
Nu spune nimeni ca bnr e o institutie perfecta, dar imperfecta cum e ea s-a descurcat destul de bine, parerea mea. Ca se putea si mai bine, e clar, acum dupa ce stim finalul. E ca atunci cand ai mai vazut un film…e usor sa spui “trebuia facut asa”. A propus d-l Isar catre bnr in perioada respectiva (2007-2010 si mai incoace poate) ceea ce povesteste acum ca trebuia facut? A trimis ceva si nu l-a ascultat nimeni? Desigur, in perioada de pana prin toamna lui 2008 era ocupat cu alte lucruri, lucra la banca, facea bani. Dupa ce s-a “desprins” de sistemul bancar a prins gustul consiliilor de administratie si supraveghere a firmelor cu capital de stat (CFR, Transelectrica, Tarom) si iarasi era ocupat cu altceva decat sa dea sfaturi bnr-ului. Si asa am ajuns in criza de acum, fara Lucian Isar care sa salveze Romania cand avea mai mare nevoie…

Deliu
09-09-2016 la ora 10:54 am

@unul

Da . Traim la portiile Orientului si scandalul asta e tipic.Inversunat , balcanic plin de prostii in scopuri meschine toate legate de lupta pe ciolan. Este evident ca atacul asupra BNR este legat ombilical de campania electorala. Mai sunt cateva luni de viermuiala bezmetica…Aia pe afara stau si se uita la noi ca la maimute. Sau dupa caz ne iau banìi cum o sa faca raiff pentru ca facem legi proaste precum datea n plata.

AristotelCostel
09-09-2016 la ora 11:00 am

Da, la porțiile Orientului scandalul e tipic.

ÎN ȚĂRILE BANANIERE TRADUCĂTORUL OCUPĂ POSTUL DE GUVERNATOR 26 DE ANI FĂRĂ ÎNTRERUPERE!!!!

AristotelCostel
09-09-2016 la ora 11:03 am

Potrivit datelor transmise de Institutul Naţional de Statistică în 2014, exporturile de banane, portocale, mandarine şi kiwi au ajuns la o valoare de 1,9 milioane de euro.

În România Mugurel Isărescu este guvernatorul BNR din 1990.

Unul
09-09-2016 la ora 11:10 am

@Deliu
Legi proaste, dar Zamfir mai “arde” un mandat pe capitalul electoral de la darea in plata. Ce daca a facut praf contractele de credit deja incheiate, important e ca a impuscat doi iepuri: l-a scos din rahat pe frate-su sau care ruda de-a lui avea credit in chf si a castigat si el o gramada de voturi de la saracii care au imprumutat in franci si s-au agatat de aberatia lui. Alta vrea sa elimine impozitul pe pensii, desi o doare la basca daca in buget avem bani pentru asta sau nu, ea e in campanie electorala. De altfel, a devenit cunoscuta facand greva foamei pentru marirea salariilor in invatamant, dar acum, cand a dat de “mierea” politicii, n-o mai intereseaza asta, pensionarii sunt mai multi, mai saraci si (o mare parte) suficient de slab pregatiti sa o creada. Daca ar fi dupa mine, parlamentarii ar trebui sa-si ia angajamentul in scris ca fac tot ce au promis in campanie, iar daca nu fac trebuie sa plateasca intr-un fel…gasim noi ceva.

Unul
09-09-2016 la ora 11:12 am

@Aristotele, logica ta ma depaseste. Ceva la subiect nu ai? Vorbeam de aur, de darea in plata, de campania electorala, chestii macroeconomice din astea. Alege ce-ti convine si dezvolta. :)

AristotelCostel
09-09-2016 la ora 11:29 am

Subiectul este traducătorul din poziția de guvernator BNR din ultimii 26 de ani.

Tu despre ce vorbești, propagandist securisto-comunist?

Unul
09-09-2016 la ora 11:40 am

@AristotelCostel
Atunci uite aici un fragment legat de traducator, ca asa iti place tie, sa vezi doar partea care-ti convine:
“Din fericire, se arata in buletinul oficial al simpozionului, aproape toti participantii vorbeau engleza, cu o singura exceptie: Decebal Urdea, guvernatorul Bancii Nationale a Romaniei, dar care si-a adus un traducator. O luna mai tarziu, acel traducator, Mugur Isarescu, la vremea aceea ambasadorul Romaniei la Natiunile Unite pe afaceri economice si monetare, l-a inlocuit pe Urdea la BNR si a ramas acolo pana azi.
Problema “traducatorului” Isarescu trebuie insa nuantata, pentru ca e destul de departe de adevar. Isarescu nu a jucat atunci doar rolul de traducator, el a fost de fapt autorul ideilor din PREZENTAREA (Vezi documentul atasat) sustinuta la simpozion, care-i poarta, de altfel, si semnatura.
O prezentare care desi a stat in umbra celei expuse de Vaclav Klaus, care a facut furori intre participanti si in presa, se dovedeste a fi o analiza lucida si echilibrata a vremurilor respective si care anunta schimbari importante in politica economica si financiara a Romaniei.”

Articolul e aici: http://www.bancherul.ro/print.php?id_stire=7318

E OK asa?

Unul
09-09-2016 la ora 11:42 am

Si-ti multumesc pentru “securisto-comunist”. Mi-a lipsit. Acum tu, daca esti opusul securistilor-comunisti, ce esti? Fascist? 😉

Deliu
09-09-2016 la ora 11:43 am

@unul

Eh a aparut Aristotel s-a terminat cu discutiile macro si altele. Domnu Aristotel de ce nu faceti un apel la Isar ca sa nu mai aprobe aici decat injuraturi la adresa lui Isarescu si a BNR ca oricum blog de macroecononie nu mai e.Nu e mai simplu asa decat sa te isterizezi ca o muiere la ciclu?

Unul
09-09-2016 la ora 11:44 am

Sau mai bine: neo-liberal? Tot e cam albastru blogul, daca-i mai pui si ceva stelute galbene si o sageata l-ai rezolvat.

ek
09-09-2016 la ora 12:03 pm

Curtea de conturi nu are competentă in legătura cu verificarea modului de gestionare a rezervei de aur de către BnR

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 12:19 pm

Mare om john williamson. O placere sa traduci din el

Deliu
09-09-2016 la ora 12:21 pm

@Ek

Observatie corecta de aceasta data. Curtea de Conturi nu poate stabili tinte de profit pentru insititutiile controlate.Cu atat mai mult nu poate trage la raspundere BNR pentru ca nu a castigat cele 375 de milioane de euro calculate postfactum si pe criterii cel putin discutanile de Isar.Felicitari! Ai demontat cu succes o tema predilecta de atac a lyi Lucian.Oricum ea cadea de la sine la fel ca fei 40000 de euro.

qqqqqqq
09-09-2016 la ora 12:24 pm

Isareeee, pai azi ai produs doar un articol????? Ce te faci, ca nu ti-ai facut norma!!!!

Unul
09-09-2016 la ora 12:28 pm

Nu stiu exact ce inseamna, dar daca ideea e ca Isarescu a “tradus” din John Williamson, nu consider ca e nimic anormal. Cand aplici teorema lu’ Pitagora sa rezolvi ceva e anormal, pentru ca nu ai inventat-o tu? Istoria si scoala exista pentru ca noi sa preluam ce au facut bun altii inaintea noastra si sa aplicam pentru a ne imbunatati viata. Nu trebuie sa reinventam roata, platim doar drepturi de autor cand e cazul. In rest, plagiem fara jena, ca doar internetul nu e o persoana, cum bine ni s-a spus de catre domnii profesori.
Daca omul a preluat ideile unui economist cunoscut ( https://en.wikipedia.org/wiki/John_Williamson_(economist) ) si le-a aplicat in Romania, unde e problema? In articolele dumneavoastra de pe blog apar o gramada de linkuri catre diverse articole. Cumva ati tradus si dumneavoastra din alti autori sau creati numai opere originale?

ek
09-09-2016 la ora 12:30 pm

Pe de alta parte, ai dreptate cand spui ca nu poate stabili tinte de profit, dar poate stabili prejudiciul generat datorită neîncadrării unor dobânzi din depozitele de aur .

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 12:31 pm

Probabil cei angajati in BNR dupa inceputul crizei nu au fost prezenti la conferinta tinuta in BNR in primavara anului 2008 cand am sustinut exact ce sustin acum, desigur in contradictoriu cu prezentarea doamnei Antohi. Documentele sunt pe site-ul BNR daca Nu au fost date jos in ultima perioada

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 12:39 pm

Daca tot verificati cu Isarescu cum a fost in realitate cu Urdea, poti desfaceti si urmatorul mister: Williamson a tradus din Isarescu sau invers?

Insistati daca nu isi mai aminteste chiar cum au stat lucrurile

Deliu
09-09-2016 la ora 12:45 pm

Lucian , spui ca ai sistinut si in 2008 ce sustii si acum.Dar consecventa nu insemna ca ai si dreptate. Consecventa poate fii si in greseala si nu vreau sa ti citez aici un proverb .Iti dau doar un exemplu recent. Ai sustinut CONSECVENT existenta unor venituri de 40000 de euro lunar si ele nu s nici jumate nici lunar.ANI ti e martora.

Unul
09-09-2016 la ora 12:47 pm

Din pacate nu pot sa verific, ma bazez doar pe ce gasesc online. Dar e suficient. Credeti ca e si acesta un aspect care merita atentie (cu tradusul)? Vreti “s-o puneti” de-un plagiat? Mai ies cateva articole pe blog si din acest material. Poate-l mai urmariti prin conferintele de presa…e ok cum se imbraca, cum isi piaptana parul? Trebuie cararea mutata mai pe dreapta, mai pe stanga? Sunt si acestea lucruri care trebuie discutate pe un blog de macroeconomie. Orice e legat de bnr e macroeconomie, deci orice e legat de guvernatorul bnr e la fel macroeconomie.

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 12:54 pm

Va spune in privat si ce pensie a estimat?

Nu ies calculele?

Sa incerce si cu includerea primei de pensionare ca poate ies la virgula.

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 12:57 pm

Puteti verifica si online.

Iese la fel.

Insistati totusi si poate puteti intreba direct intr-un moment de sinceritate.

Unul
09-09-2016 la ora 12:57 pm

Incercam, facem tot posibilul. Daca nu iese va solicitam ajutorul. Multumim pentru sugestie, de data asta o om lua in calcul, nu ca in 2008.

Deliu
09-09-2016 la ora 1:02 pm

Lucian , prieteneste ti o spun, desi sincer la aroganta de care dai dovada mu prea vad sa ai prieteni adevarati…Pana si copii dupa ce gresesc isi cer scuze intr-un fel sau altul.In locul tau as cere scuze publicului pentru ca am sustinut pe baza unor informatii gresite ca Isarescu are 40000 euro lunar! Ti-e atat de greu sa faci acest gest normal? Tot asa iti spun , ca sa nu fii pus iar si iar in aceasta pozitie jenanta, inceteaza sa sustii aiurelu cu aurul Romaniei. Opreste-te din rutina asta bolnava de a da in BNR de 3 ori pe zi! Revino la analize serioase si mai ales nu te mai crede buricul pamantului in materie de economie.Pentru ca nu esti!

qqqqqqqqw
09-09-2016 la ora 1:06 pm

Lucica, in curand cred ca nici CostelAristotel n-o sa te mai suporte

Deliu
09-09-2016 la ora 1:17 pm

Lucian dupa toate regulile scrise si nescrise ale limbii romane lunar inseamna in FIECARE luna nici ca medie nici altfel hai las o drac de treaba chiar vrei sa i pierzi si Aristotel si pe Orasanu vorba celui de deasupra?

Ek
09-09-2016 la ora 1:32 pm

Isarescu are venitul lunar cat vrea el. Doar nu și-a “ajustat” legile si relațiile politice degeaba in ultimii 26 de ani.

Ek
09-09-2016 la ora 1:34 pm

@Lucian Isar
cat apreciați ca câștiga un consilier pe luna si ce face acesta exact in BNR?

AristotelCostel
09-09-2016 la ora 1:43 pm

@Ek

BNR a mințit oficial în comunicate, preia datele de acolo, asumă-ți-le și schimbă-ți discursul în consecință. La subiect, te rog.

Propaganda securistă are așteptări de la tine. A spus și Oanță că-mi pierd răbdarea.

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 2:04 pm

Depinde de consilier. Sunt foarte multi si cu statute diferite.

Unii depasesc 10 mii de euro pe luna prin cumul. Unul este chiar Presedintele Consiliului de Administratie al FGDB.

Pe cei angajati pe partea de comunicare puteti sa ii intrebati direct pe blog. Iau mai mult decat luau ca jurnalisti in criza.

wwwwwww
09-09-2016 la ora 6:56 pm

Statuia construită de guvernatorul BNR, Mugur Isărescu, atât pentru propria persoană, cât și pentru instituție, se dărâmă puțin câte puțin, încet si sigur.

Isărescu filosofic
09-09-2016 la ora 7:02 pm

Isărescu, filosofic: “Calea Lactee are 100 miliarde de stele. Vă supăraţi pe mine că am 21.400 de euro?”
Mai vechi în funcţie decât Dumnezeu la şefia Băncii Naţionale a României, guvernatorul BNR Mugur Isărescu s-a declarat, marţi, dezamăgit de criticile pe care le-a primit în ultimele zile, după ce s-a aflat că îşi bagă în buzunar 21.400 de euro pe lună. Isărescu spune că totul ţine, de fapt, de unitatea de măsură, iar banii sunt “cel mai relativ element din Univers”.
Supranumit şi Neagu Djuvara al finanţelor româneşti, datorită longevităţii de care se bucură, Isărescu a declarat marţi pentru Coldniuz că atacurile la adresa lui, venite din partea a tot felul de “golani anti-sistem”, nu fac decât să slăbească leul şi să întărească euro, ceea ce lui îi prinde bine, întrucât încasează lunar 21.400 de euro pentru că vine zilnic la serviciu.
“Sunt, realmente, dezamăgit de toată tevatura creată. Vă spun sincer că până acum câteva zile nici nu ştiam cât câştig, deoarece cardul e la nevastă-mea. Dacă nu verific în prima zi câţi bani mi-au intrat, mă pomenesc ba cu 16.000, ba cu 13.000 şi tot aşa până trebuie să mă împrumut de la Dan Suciu 10 lei, să mănânc ceva la un «împinge tava» de la Universitate. E un băiat bun, nu e mâncător ca alţii”, a declarat guvernatorul.
“Cred că totul ţine de unitatea de măsură. Ne supărăm pe Isărescu că are 21.400 de euro, dar lui Dumnezeu nu-i mai reproşează nimeni că are 100 de miliarde de stele în Calea Lactee”, a comentat şeful de la BNR, autorul a mai multe găuri negre în buzunarele românilor.

Lucian Isar
09-09-2016 la ora 7:26 pm

Foarte bine si clar spus Da Isarescu trebuia Sa publice venitul conform legii si Sa Nu fie necinstit in declaratii.

Cred ca la partea asta va referiti in caz ca nu ati ales un avatar fara legatura cu profesia.

BF
09-09-2016 la ora 8:03 pm

Oooo, domnule Isar, va felicit pentru accident!

Azi vi s-a sparat conducta cu ‘intelepti’ in sufragerie!
Felicitari pentru atentia deosebita care vi se corda din partea oficiosilor sistemului !
Dupa orele la care posteaza se vede clar ca sunt in timpul programului la servici, executand ordine cu morcovul bagat total.
Asta arata ca sistemul inca virusat de comunism a imceput sa tremure de frica schimbarii.
Continuati cu postarile, acesta este drumul este cel bun!

Unul
10-09-2016 la ora 4:59 am

@BF
Stai linistit.. Continua el postarile si fara sa-l rogi tu. E meseria lui.

Unul
10-09-2016 la ora 5:01 am

@BF
Si ii face bine omului sa mai fie si contrazis.. Cu atatia yesmen-i pe aici se cam plictiseste.

Unul
10-09-2016 la ora 5:38 am

Eu cred ca d-l Isar ar trebui cooptat in structura bnr, pe un post de consilier, eventual. Dovada capacitatii sale de analiza si sinteza a facut-o din plin, prin postarile din ultimele luni de pe acest blog. Deci nici de concurs nu se mai pune problema. Pachetul salarial deja il cunoaste (10.000 eur+restul), deci treaba e ca si aranjata. 😉

AristotelCostel
10-09-2016 la ora 11:53 am

@Unul
“Si ii face bine omului sa mai fie si contrazis.. Cu atatia yesmen-i pe aici se cam plictiseste.”

Mă întreb com o fi să stai pe post de slugă timp de 26 de ani, să urmezi întocmai directivele trasate de către stăpâni, într-o instituție în care toți ceilalți sunt slugile tale.

Plictiseală vs yesmeni…. da, sigur te referoi la blog. 😀

AristotelCostel
10-09-2016 la ora 12:50 pm

Piperea afirmă faptul că 8000 de familii au beneficiat deja de LDP, legea care a lovit BNR-ul direct în interese.

Riscul sistemic s-a materializat, oamenii se eliberează de paraziți. Șoc… dezastru… groază… foame… de bani poate!!! 😀

BF
11-09-2016 la ora 1:09 pm

@ unul si nu singurul

Daca pe Dl.Isar cineva il putea cotesta obiectiv si profesional il pica la cel putin unul din cele 3 interviuri ‘prudential securistice’ sustinule la bnr inainte de ocuparea functiilor de conducere in banci.
Cum dupa ‘ minciuna atacului speculativ pe curs’ isar a fost reconfirmat in functii de conducere bancare (si ulterior exonerat de consililul concurentei) iar la Isarescu a fost acordata in fals decoratia basista cu Colan ne dam seama si singuri ce putere de contrazicere constructiva ai tu&co.
Tot ce iese dupa aceasta demonstratie este gargara ieftina. Va multumim ca va abtineti, sa va aducem aminte ca post-urile voastre sunt aprobate la publicare pentru a va face pe voi insiva de ras.
Cu stima, echipa cealata!
(Ce imbracata in alb, fara mustata maron)

COMENTEAZA